خانه / آموزش / پرسش و پاسخ / پرسش و پاسخ محصولات Apple – بخش اول

پرسش و پاسخ محصولات Apple – بخش اول

با توجه به اینکه حجم سوالات و پرسش های کاربران زیاد است از این رو قصد دارم پست پرسش و پاسخ راه اندازی کنم تا بتوانم با سوالات کاربران پاسخ بدهم، با توجه به اینکه تعداد سوالات زیاد است و زمان بندی خاصی نداره از این رو سری به سری منتشر خواهد شد… با ما با سری اول پرسش و پاسخ های کاربران همراه باشید…

.

پرسش و پاسخ محصولات Apple - بخش اول

.

۱- بهترین مدل مک بوک پرو برای بازیهای رایانه ای کدام است؟

متاسفانه و صد متاسفانه بیشتر بازیهای منتشر شده نسخه مک ندارند، از این رو شما حق انتخاب زیادی نداری! می توان گفت از هر ده بازی رایانه ای که منتشر میشود شاید تنها یک بازی نسخه مخصوص مک را عرضه کند. البته شما می توانید با روش هایی سیستم عامل ویندوز را بر روی مک نصب کنید… که به نظر زیاد کار منطقی و استانداری نیست. اگر شما یک گیمر حرفه ای هستید ما پیشنهاد می کنیم به سراغ برند های ویندوز و سیستم های مخصوص گیمینگ بروید اما در کل تمامی مک های عرضه شده توانایی اجرای تمامی بازیهای رایانه ای را دارند.

.

۲- شارژر های iPhone 7 و آیفون ۵ اس با هم یکی هست؟ آیا میشه ازز شارژر آیفون برای شارژ آیپد استفاده کرد؟

اپل از آیفون ۴ اس تصمیم گرفت شارژر محصولاتش را یکی بکند، یعنی تمامی آنها از یک ولتاژ و جریان ثابت بهره می گیرند. شارژر تمامی محصولات اپل از  ۴ اس به بعد یکی هست.

آیپد ها هم شارژر مخصوص خود را دارند و همگی آنها ۱۰ ولت در جریان ۱٫۲ آمپری هستند که از نوع لایتنینگ می باشد فقط آیپد مینی ها شارژر مخصوص خود را دارند.

در کل اپل سه مدل شارژر دارد، برای آیفون – آیپد و یک مدل هم برای آیپد مینی!

.

۳- چگونه از نو بودن آیفون و آیپد موقع خرید اطمینان پیدا کنیم؟

برای اینکه اطمینان پیدا کنیم محصول ما نو هست و قبل تر رفرش نشده است باید به وب سایت checkcoverage.apple.com وارد شوید، و سریال دستگاه را وارد کنید تا به شما زمان دقیق اتمام گارانتی دستگاه رو نشون بده، این تاریخ دقیقا یک سال بعد از اولین روشن شدن دستگاه است… یعنی شما از اون تاریخ یک سال برگردین عقب اون تاریخ میشه زمان اولین روشن شدن دستگاه است

البته روش دیگری هم وجود دارد که ساده تر است، شما به آیتونز وصل بشید، اگر پیغام “دستگاه شما اکتیو نیست” را نمایش داد، پس بدانید دستگاه شما نو و کاملا صفر است…

چطوری از داخل خود ios سریال دستگاه رو در بیاریم؟

کافیه از بخش تنظیمات به بخش درباره مراجعه کنید. یعنی از مسیر Settings > general > about می توانید مشخصات دقیق دستگاه رو مشاهده کنید.

 

درباره ی محسن

» محسن ربانی هستم متولد سال 1371 از کرج، علاقه بسیار شدیدی به محصولات شرکت اپل دارم و در این سایت نهایت سعی و تلاش خودم را خواهم کرد تا بتوانم مطالب مفیدی در زمینه ios و محصولات اپل برای شما دوستان ارائه دهم. » با نظرات و انتقادات خود ما را در هر چه بهتر شدن مطالب سایت یاری فرمائید.

2 دیدگاه

  1. سلام
    چرا وقتي گوشي ايفون من صفحش خاموش ميشه واي فاي اون قطع ميشه و ميره
    نه پياماي تلگرام مياد دانلودام هم قطع ميشه
    صفحه گوشي كه روشن ميكنم همه پياما باهم ميان
    مشكل چيه
    ريست ال كردم ريست نتورك كردم و بگران ريفرش اپ هم انجام دادم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *